top of page
  • ד״ר אביב קרמר

הרמת גבות / מצח

ברבות השנים תופעות שונות ושינויים גורמים לנו להראות מבוגרים יותר. גרביטציה (כח הכבידה), חשיפה לשמש, מתח נפשי, פעילות השרירים וגורמים גנטים יכולים לגרום לגבות ולאזור המצח לצנוח עם הגיל. אותה ירידה בגובה הגבות לעיתים קרובות גורמת להופעת עודפי עור באזור העפעפיים כמו גם לקמטים הנוצרים במצח ובאזור שבין העיניים. ההשפעה של כל השינויים הללו עלולה לגרום לך למראה עייף, תשוש, כעוס ומבוגר.

המטרה בניתוח הרמת גבות (הרמת מצח) היא להעלות את הגבות למיקום צעיר יותר ובאותו זמן גם לשפר ולמתן את הכפלים והקמטים במצח ובין העיניים. בידיים מיומנות כמו של ד"ר אביב קרמר, הרמת גבות יכולה להביא לשינויים אשר יתנו תוצאה של שיפור דרמטי וישאירו את הפנים עם מראה רענן וצעיר.






מכיוון שהרמת גבות דורשת מיומנות כירורגית גבוהה ומורכבת, פעמים רבות מנתחים אחרים ימליצו על מתיחת עפעפיים כפתרון מהיא יותר אשר כולל טניקה פחות דורשנית ומאתגרת לטובת הצערה של האזור העליון של הפנים. למרות שלחלק מהמטופלים מתיחת עפעפיים כניתוח יחיד יכולה לעבוד ולתת פתרון, חלק מהמטופלים הגיעו אלינו לאחר שעברו ניתוח עפעפיים במקום אחר אך לא קיבלו התייחסות לצורך הקיים אצלם להרמת הגבות והמצח והנושא לא נדון ולא טופל אצלם.

במרפאות ד"ר אביב קרמר אנחנו בקיאים היטב במגוון הרחב של שיטות הצערת הפנים המתקדמות ביותר מה שמאפשר לנו להתאים את הטיפול המיטבי על פי הצרכים הייחודיים של כל מטופל ומטופלת. ניתוח למתיחת פנים יכול להתבצע בפני עצמו או שניתן לשלב בו גם טיפול באזורים אחרים כמו למשל ניתוח למתיחת עפעפיים, הזרקות שומן או טיפולים בלייזר או פילינג לאזור שסביב הפה. אנחנו נעבוד איתך ביחד על מנת לקבוע איזו טכניקה או שילוב של שיטות יתאימו לך על מנת להביא אותך להראות ולהרגיש במיטבך


14 צפיות0 תגובות
bottom of page