top of page
  • תמונת הסופר/תAviv Kramer

חומרי מילוי - חומצה היאלורונית, רדיאס ועוד..

גורמים שונים תורמים להופעת קמטים, עור פגום, כפלים ומראה מבוגר. השנים החולפות בהחלט תורמים לאותם שינויים הנראים לעין אך נזקי שמש, הבעות פנים כמו כעס או חיוך, כח המשיכה וגנטיקה כולם לוקחים חלק בזירוז תהליך ההזדקנות. אנשים המוטרדים משינויי הגיל והקמטים יכולים להתאים לטיפול בחומרי מילוי. ד"ר אביב קרמר עושה שימוש במגוון חומרי מילוי על מנת לשפר את מראה הפנים ולטשטש את אותם כפלים, קמטים ואזורים חסרי נפח בפנים. חומרי מילוי יכולים גם לשמש להליכים לא כירורגים כמו פיסול אף בשיטה לא ניתוחית, הגדלת ועיצוב סנטר ללא ניתוח, הרמת גבות לא ניתוחית והרמת חיוך לא ניתוחית כך שמטופלים יכולים להשיג שינוי מראה ללא הסיכונים והזמן הכרוכים בהליכים ניתוחיים.


חומרי מילוי מהווים פתרון זמני בלבד, כך שהמטופלים ידרשו לעבור טיפולים באופן סדיר לארוך השנים על מנת לשמר את התוצאות. ד"ר אביב קרמר ידון איתך על הטיפול או שילוב הטיפולים המתאימים ביותר שיתנו בסופו של דבר את התוצאה המיטבית עבורך.



קיימים חומרי מילוי מסוגים שונים כאשר הידוע ביותר הוא חומצה היאלורונית, אולם קיימים סוגים נוספים כגון רדיאס המבוסס על סידן. גם בתוך קבוצת חומרי המילוי המכילים חומצה היאלורונית קיימים הרכבים שונים אשר משמשים לצרכים שונים (למשך לצורך שיפור מראה העור לעומת השבת נפח לאזור הלחיים).

84 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page