top of page
  • ד״ר אביב קרמר

אסימטריה של השדיים (חזה אסימטרי)


בזמן שנשים רבות מעוניינות להגדיל את גודל החזה שלהן ואחרות רוצות להקטין אותו לחלק מהנשים עניין שונה לחלוטין ברצון לעשות שינוי במראה החזה שלהן. יש להן שדיים בעלי גדלים שונים. חזה אסימטרי הוא מצב בו קיימים הבדלים הן בגודל והן בצורת השדיים כאשר משווים בינהם. למראות שלא קיימים זוג שדיים אשר זהים לבאופן מוחלט, במקרים מסויימים יכולים להיות הבדלים משמעותיים מאוד עם שוני שיכול להגיע עד למידת קאפ שלמה בין הצדדים ואף יותר מכך.

מצב של אסימטריה של השדיים יכול לגרום למבוכה במקומות ציבוריים ובחברת אנשים אחרים עד כדי כך שנשים הסובלות מכך נמנעות מפעילויות מסויימות כדוגמה שחייה או קיום יחסי מין משום שהן מתביישות במצבן. כאשר ההבדים בין השדיים משמעותיים מאוד זה יכול להיות קשה מאוד להסוות או להסתיר אותם אפילו מתחת לבגדים רחבים.

איסמטריה של השדיים או החזה לרוב באה לידי ביטוי בתקופת גיל ההתבגרות, וממשיכה להתפתח ולהחמיר ככל שאת מתבגרת עד שמגיעה למצב של הבדלים ניכרים בגודל, בצורה במיקום העטרה והפטמה.

אסימטריה של השדיים יכולה גם להגרם ממצב שנקרא חזה צינורי (טובולרי) שבו השד מתמפתח בצורה לא תקינה. רקמת השד הנוקשה והמכווצת בשד הצינורי מונעת מהשד להתפתח ולקבל את הצורה העגולה והטבעית שלו. במקום, השדיים הצינוריים נעשים צרים יותר ככל שיורדים מלמעלה למטה, בעלי צורה של צינור ולעיתים קרובותו מלווים בעטרה רחבה או בולטת.

קיימות מגוון שיטות מצויינות לתיקון שדיים אסימטרים, המאפשרות יצירת שדיים בעלי צורה תקינה ומראה טבעי שנמצאים באיזון אחד עם השני. ד"ר אביב קרמר מבצע מגוון רחב של פעולות וניתוחים לתיקון אסימטריה של השדיים בכלל זה הגדלת שדיים, הקטנת שדיים, עיצוב וחיטוב מראה השדיים, הרמת שדיים וכן שימוש במתוחני רקמה ושיטות לשחזורי שד


13 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page