top of page
  • תמונת הסופר/תAviv Kramer

מאמי מייקאובר MOMMY MAKEOVER

הריון הוא תקופה מרגשת של שינויים גופניים ורגשיים. אמנם הבאת ילד לעולם מהווה את אחד מרגעי השיא של חוויות האושר בתקופת חיינו אולם המחיר שהוא גובה מגופה של האשה יכול להיות כבד. אפילו לאחר שהתינוק כבר נולד וחייך נכנסים לשגרה חדשה ומלהיבה הגוף שלך לעיתים לא חוזר למצבו ומראהו כפי שהיה טרם ההריון. השינויים הגופניים וההורמונלים המתרחשים במהלך ההריונות וההנקות יכולים לגרום לשינויים בלתי רצויים באזורים רבים בגופך.


ללא שום קשר לכמה עלית או ירדת במשקל, העור נמתח במהלך ההריון ושרירי הבטן שנמתחים יתר על המידה עלולים להיות חלשים ורפויים. השדיים יכולים לאבד נפח או להתחיל לצנוח ולהתדלדל. את עלולה לפתח דליות ועלולים להופיע נימים מודגשים, כמו גם הופעת שיער במקומות לא רצויים בפנים ובגוף. אפילו עורך אינו חסין לשינויים שלאחר ההריון, אמהות רבות שמות לב לשינויים בגמישות העור, במרקם העור ובצבעו.


החיים לעולם לא ישובו להיות כפי שהיו לפני הלידה, אך זה לא אומר שגופנו לא יכול להתחדש. ניתוח מאמי מייקאובר לעזור לך להשיג מראה דומה לזה שהיה לך לפני ההריון. במרפאות ד"ר אביב קרמר אנחנו מציעים מגוון רחב של טיפולים שמטרתם להחזיר אחורה את אותם שינויים שנגרמו בהריונות על ידי עיצוב וחיטוב הגוף דרך ניתוחי שדיים ועד לשיטות להצערת העור.

כל טיפול מאמי מייקאובר הינו ייחודי ומותאם לך באופן אישי, ד"ר אביב קרמר ידון ביחד איתך על האפשרויות ויחד תקבעו את התוכנית הטובה ביותר שתתאים לשאיפות ולהשיג את המטרות האסתטיות שלך. אנחנו מבינים שאת רוצה לחזור לשגרה היומיומית שלך במהירות האפשרית כך שניתן לבצע ניתוחים נפרדים או לשלב מספר אזורים בהליך אחד וכל זאת בהתאם לצורך שלך. זכרי שכדי שתוכלי לטפל במשפחה שלך את צריכה קודם כל לטפל בעצמך. הליך מאמי מייקאובר יכול לגרום לך להראות ולהרגיש במיטבך.


61 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page